6 Ocak 2017 Cuma

Serhat Ulueren: Benim FETÖ'cü şerefsizlerle işim olmaz!

Adnan Polat ve bazı eski Galatasaraylı futbolcularla beraber FETÖ suçlamalarına maruz kalan Serhat Ulueren çok sert açıklamalarda bulundu.

Adnan Polat ve Serhat Ulueren başta olmak üzere Hakan Şükür, Hakan Ünsal, Arif Erdem ve Okan Buruk isimlerinin FETÖ/PDY ile bağlantılarının olduğu iddiası ve Sadettin Sakızcı'nın toplamda 11 kişi hakkında suç duyurusunda bulunması bir anda gündeme düşmüş bu durum özellikle sosyal medyada bir hayli dillendirilmişti.

"BENİM ALNIM AÇIK"

FETÖ suçlamasıyla karşı karşıya kalan isimlerden ünlü futbol yorumcusu ve ‘Telegol' programı yapımcısı Serhat Ulueren, hakkında çıkan FETÖ/PDY iddialarına sert bir yanıt verdi. Yıllardır spor aleminin içinde olan ve hiçbir şeyden çekinmediğini söyleyen Ulueren benim anlım açık dedi.
Bu suçlama haberini inanın ilk kez duyuyorum ve çok şaşırdım. Benim bu şerefsizlerle ( FETÖ) hiçbir ilişkim ve bağım yok olamaz da. Ben çok rahatım, alnım açık hiçbir korkum çekincem yok. Yıllardır bu alemin içerisindeyim herkes benim duruşumu, görüşümü iyi bilir ben spor programı yapan elinden geldiğince objektif olmaya çalışan biriyim FETÖ'yle falan beni sindirmeye korkutmaya çalışamazlar. Dediğim gibi bunlarla hayat boyu ilgim alakam olmadı.
Bu haberin ardından soruyoruz:
1- SENİN PROGRAM YAPTIĞIN DÖNEMDE KANALTÜRK KİME AİTTİ?
2- Mafyacı Sedat Peker'le ve onun manevi oğlu olan Olgun Peker'le ilişkin nedir?
3- Adnan Polat ile ilişkin nedir?
4- 11 Şubat 1995'te Türk televizyon tarihinde ilk kez FETHULLAH GÜLEN'i  konuşturmak nereden aklına geldi? 
5- Bu röportajı neden yaptın? 
6- Fethullah Gülen'i nereden tanıyordun?
***

11 Şubat 1995, Ahmet Özal'ın kanalı KANAL 6'da bir ilk gerçekleşiyor. Bir spor programında ilk kez FETHULLAH GÜLEN ile röportaj yapılıyor.

Bir spor programında ne idüğü belirsiz bir cemaat liderinin neden konuşturulduğu sonraki yıllarda önemsizleşecekti ama o günlerde bu röportaj büyük tepki çekti. Çünkü Fethullah Gülen henüz siyasetçiler tarafından el üstünde taşınmaya başlamamıştı. Spor dünyasının altını üstüne getirecek bir gücü de yoktu. Fethullahçılar dışında kimse onu ciddiye almıyordu. Yarattığı tehdidin daha o günlerde farkında olan insanlar dışında tabii...

Pekii Serhat Ulueren bu cemaat lideri ile neden röportaj yapma ihtiyacı duymuştu. 

Artık Sormuyoruz. Haykırıyoruz: Bu terör örgütü palazlanırken, buna katkı veren herkes hesap verecek. ULAN HEPİNİZ ORADAYDINIZ BE!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder